4. Díj

Wow, a negyedik díj! Nagyon szépen köszönöm Vivien Kerekes-nek! :)

11 dolog rólam:
1. Utálok tanulni
2. Imádom a tesit
3. Szeretem a 5 Seconds Of Summert is, de még mindig a 1D a kedvenc :)
4. tele van poszterekkel a szobám
5. Ha egyszer találkozok a srácokkal, nem fogok sikítani teli torokból (ha kibírom), hanem megköszönöm nekik, hogy megváltoztatták az életemet
6. Nem veszem túl komolyan az életet
7. Amikor a legjobb barátnőmmel vagyok, egész álló nap csak nevetünk
8. Minden este megnézek egy régebbi videót a 1D-ről
9. Kedvenc 5sos tagom Luke Hemmings
10. Még soha egy kötelező olvasmányt sem olvastam el, mégse kaptam hármastól rosszabb jegyet belőle
11. Nehéz volt összeszedni 11 dolgot magamról :D

11 válasz:
1. Ha unatkozol mit csinálsz, hogy ne unatkozz?
Zenét hallgatok, rajzolok
2. Kedvenc tantárgyad?
Tesi (ha az annak számít)
3. Van tesód?
Van
4. Kedvenc filmed?
Twilight
5. Valamit sportolsz?
Igen
6. Ha igen, mit?
Kézilabda
7. Kedvenc vicced (ha van)?
Harry kopogtatós viccei :D
8. Milyen fajta zenéket hallgatsz?
Elsősorban 1D-t, mostanában rá vagyok kattanva a rockra
9. Kedvenc növényed?
Nincs
10. Mit csinálsz szabad idődben?
Barátaimmal vagyok, zenét hallgatok, rajzolok, vagy írok
11. Van idegesítő szokásod?
Nem is egy :D

11 kérdés:
1. Szereted a 5 Seconds Of Summert?
2. Voltál már külföldön?
3. Ha igen, hol?
4. Miben vagy tehetséges?
5. Ha lenne egy ikertestvéred, aki ugyanolyan mint te, idegesítőnek tartanád?
6. Inkább rapet vagy rockot hallgatsz?
7. Volt már olyan, hogy a szomszédod átszólt, hogy halkítsd le a zenét?
8. Milyen tanuló vagy?
9. Melyik híresség helyében lennél legszívesebben?
10. Szeretsz fényképezkedni?
11. Hány éves vagy?

Akiknek küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése