3. Díj

Köszönöm szépen a harmadik díjamat Pay.-nek! :)

Mondj magadról 11 dolgot:
1. Imádom az őrült embereket
2. Utálom, ha azt mondják, komoly vagyok
3. Még egy kötelezőt se olvastam el
4. Kézilabdázok
5. Mostanában inkább feketébe járok, nem tudom miért
6. Kedvenc focistám Louis
7. Amúgy meg nem nagyon nézek focit :D
8. Amikor megjelenik egy új 1D klip, órákig azt nézem
9. Mostanában van két éve, hogy megismertem a 1D-t
10. Nagyjából mindenen nevetek
11. Elég őrültnek tartom magam

Válaszolj 11 kérdésre:
1. Milyen színű a hajad?
Szőkésbarna
2. Miért írsz?
Mert ez a kedvenc időtöltésem, és ilyenkor teljesen elveszítem a valóságérzetemet
3. Kedvenc könyv?
Where We Are
4. Voltál már külföldön?
Igen
5. Milyen telefonos van?
Sony
6. Lesz következő blogod?
Szerintem igen
7. Olvasod az én blogom?
Igen
8. Kedvenc film?
Twilight
9. Kedvenc étel?
Gyros
10. Szeretsz iskolába járni?
Igen, de tanulni nem
11. Szereted a Little Mix-et?
Igen

Tegyél fel 11 kérdést:
1. Lovagoltál már?
2. Ültél már repülőn?
3. Hány évesen akarsz majd családot?
4. Hol akarsz majd dolgozni?
5. Ki az, akinek most a helyében lennél?
6. Kedvenc 1D tagod?
7. Mikor kezdtél el blogolni?
8. Meddig akarsz blogolni?
9. Egy fejezetet mennyi ideig írsz?
10. Mi a csengőhangod?
11. Szeretsz kérdésekre válaszolni?

Küldd tovább a kedvenc blogodnak!
Wild Dreams

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése