1. Díj

Köszönöm az első díjat Olívia Horváth-nak! <3

Írj magadról 11 dolgot:
1. 16 éves vagyok
2. 2012. április óta vagyok Directioner
3. kedvenc édességem a milka
4. érettségi után szeretnék kimenni Londonba egy kis időre
5. 1. osztály óta ugyanaz a legjobb barátnőm
6. szeretem, ha egy fiú vicces
7. nem bírom a kétszínű embereket
8. a félévi bizonyítványban a legrosszabb jegyem a hármas
9. imádok rajzolni és közben zenét hallgatni, megnyugtat
10. meg akarom szagolni a 1D tagjait, mert kíváncsi vagyok milyen az illatuk :$
11. elég nehezen szedtem össze ezt a pár dolgot magamról

Válaszolj 11 kérdésre:
1. Mit gondolsz az életedről?
Olyan mint egy hullámvasút... néha nagyon jó, néha legszívesebben meghalnék
2. Ha visszamehetnél az időben változtatnál valamin? Ha igen, min?
Nem igazán...
3. Volt már olyan, amikor más helyében lettél volna?
Nem is egyszer
4. Mitől félsz a legjobban?
Attól, hogy megöregszem...
5. Vígjáték vagy Horror?
Mindkettőt szeretem, a hangulatomtól függ melyiket nézem
6. Melyik sziget a kedvenced?
Nincs kedvencem
7. Van háziállatod?
Nincs
8. Szeretsz kérdésekre válaszolni?
Igen, mert addig sem unatkozom
9. Ha, esetleg valaki leöntene egy pohár limonádéval, mit tennél?
Attól függ, ki öntene le
10. Mi lenne, ha kihagynám a 11-es kérdést?
Egyel kevesebbre válaszolnék :D

Írj 11 kérdést:
1. Ki a kedvenc énekesed?
2. Olvasod a blogomat?
3. Honnan eredt az ötlet a blogodhoz?
4. Hány blogot olvasol?
5. Ki a kedvenc 1D barátnőd?
6. Melyik a kedvenc blogod?
7. Ki a példaképed?
8. Kedvenc virágod?
9. Mióta blogolsz?
10. Cigizel?
11. Hány éves vagy?

Küldd tovább 11 embernek:
Nem olvasok 11 blogot, szóval nem tudom 11 embernek továbbküldeni

2 megjegyzés: